ویژگی های گاوصندوق های سال 2020

به نظر شما گاوصندوق های ارزان امن هستند؟ این نکته را فراموش نکنید که گاو صندوق های ارزان قیمت ، ارزان ساخته می شوند تا ارزان فروخته شوند ، این گاوصندوق ها از محتوای داخل خود محافظت نمی کنند.

در سال 2020 فاکتور های زیادی برای انتخاب یک گاوصندوق نیاز دارید که ما به طور خلاصه نکات اصلی آن را برایتان شرح می دهیم تا بتوانید با مناسب ترین قیمت بهترین انتخاب را انجام دهید تا پاسخ گوی تمامی نیازهای شما کاربران عزیز باشد در ضمن در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال میتوانید با پشتیبانی شرکت خرم تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این شرکت بتوانند شما را راهنمایی کنند.

پنج فاکتور مهم برای انتخاب یک گاوصندوق امن به شرح زیر است

  • قیمت
  • ضخامت درب گاوصندوق
  • مقاومت پیچ
  • ضخامت جانبی
  • وزن گاوصندوق در حجم مکعب

قیمت گاوصندوق چقدر است؟

ما میدانیم که قیمت گاوصندوق هنگام خرید بسیار مهم است اما گاهی اوقات باید به جای قیمت گاوصندوق به ایمنی آن هم توجه کنیم ، شاید یک گاوصندوق ارزان قیمت مناسب باشد اما سوال اصلی اینجا است که آیا تمام نیاز های شما از یک گاوصندوق را بر آورده می کند؟

وقتی می خواهید گاوصندوق شما در امان بماند در خرید گاوصندوق سطح امنیت تا حد زیادی قیمت را تعیین می کند یعنی شما هرچقدر پرداخت کنید همان قدر دریافت می کنید.

درب گاوصندوق چقدر ضخیم باشد؟

به نظر من ، این باید نگرانی شماره یک شما باشد. وقتی یک گاوصندوق توسط یک فرد تازه کار مورد سرقت قرار می گیرد ، به احتمال زیاد از طریق درب جلو مورد حمله قرار می گیرد اما ضخامت درب هیچ ربطی به ایمنی گاوصندوق ندارد ، آنچه شما باید در نظر بگیرید ضخامت فلز درب است که بهترین حالت آن ضخامت درب یا یک صفحه فولادی جامد روی کل درب خواهد بود ، گاوصندوق هایی که دارای صفحات ضد مته هستند امنیت بیشتری برای محافظت از گاوصندوق را دارا می باشند.

ضخامت دیواره های گاوصندوق باید چقدر باشد؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، نقطه ضعف گاوصندوق واقعاً از کنار یا بالا است. این دیواره ها معمولاً فقط با یک ورق فلزی محافظت می شوند. آنچه می خواهید بدانید این است که محفظه چقدر ضخیم است؟ برخلاف درب ، دسترسی از کنار گاوصندوق با برش از طریق فلز برای ایجاد یک سوراخ بزرگ انجام می شود.

در مورد اشیاء با ارزش شدید ، می خواهید به گاوصندوق که از دو جدار بتونی برای کنترل آتش استفاده می کند ، استفاده کنید تا امتیاز ضد حریق بدست آورید. بتن بین داخل و خارج از دیوارهای ایمن ریخته می شود ، معمولاً 2 اینچ ضخامت دارد و حاوی مواد کامپوزیتی است که از طریق مته غیر قابل نفوذ است.

پیچ های گاوصندوق چقدر بزرگ هستند؟

هرچه پیچ بزرگتر باشد ، توزیع نیروی بیشتری می کند ، قطرهای 1 تا 1.5 اینچ در گاوصندوق های ضد سرقت است برای وقتی که می خواهید از اشیاء با ارزش محافظت کنید ، هرچه فلزی که از آن پیچ ها بیرون می آیند ضخیم تر باشد ، در هنگام بسته شدن صندوق ، درب ایمن تر خواهد بود.

برخی از تولید کنندگان حلقه های فولادی ضخیم حتی در اطراف پیچ و مهره ها نصب می کنند تا مسئله فوق در مورد باز کردن درب گاوصندوق مشکل تر شود.

یچ ها باید به اندازه کافی بلند باشند تا اطمینان حاصل شود که پیچ به طور کامل در داخل درب قرار دارد و هنگام قفل درب ، گاوصندوق ایمن است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در سال 2020 متغیر های زیادی برای قیمت گاوصندوق در نظر گرفته می شود که برای انتخاب یک گاوصندوق مدرن حتما باید با یک متخصص برای پاسخ به نیاز های خود صحبت کنید.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود