چند روش آسان برای ایمن کردن خانه

در ها و پنجره ها را قفل کنید

اگر بیش از چند ساعت در داخل خانه حضور ندارید حتما مطمئن شوید که درب ها و پنجره ها قفل هستند عموما سارقین به دنبال خانه هایی هستند که دسترسی به آن ها آسان است و احتمالا خالی است پس حتی اگر در خانه هستید درب ها و پنجره ها را قفل کنید.

از قفل های به روز استفاده کنید

اگر مدت زیادی است که قفل های خود را عوض نکردید یا قفل خانه شما آسیب دیده است یا کلید منزل خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته اید دیگر زمان این رسیده که برای داشتنی خیالی آسوده قفل های خانه خود را به روز کنید.

درب های بیرونی را ارتقا داده و نگهداری کنید

اطمینان حاصل کنید که نمای بیرونی و درب های بیرونی به روز است یا اگر چهار چوب در معرض آب و هوا قرار دارد و یا پوسیده است قاب درب را فلزی انتخاب کرده و تعویض کنید.

همسایگان خود را بشناسید

با همسایگان خود دوست شوید آن ها میتوانند زمانی که شما در خانه حضور ندارید به عنوان یک مجموعه چشم اضافی برای فعالیت مشکوک در همسایگی شما به شما کمک کنند یا اگر اتفاق غیر عادی در خانه یا اطراف شما رخ داد را به اطلاع شما برسانند.

یک گاوصندوق تهیه کنید

گاوصندوق به شما کمک میکند که اگر از خانه شما سرقت شد مدارک ، اشیا با ارزش ویا جواهرات شما در جای امنی قرار داشته باشد در ضمن گاو صندوق در برابر آتش مقاوم بوده ، ضد آب است و وزن آن آنقدر سنگین بوده که باعث میشود سارقین از گاوصندوق شما فاصله بگیرند.

گاوصندوق

اسلحه خود را در یک جای امن نگه دارید

اگر در منزل خود اسلحه نگهداری میکنید بهترین پیشنهاد ما یک گاوصندوق اسلحه است ، اسلحه ابزاری با پتانسیل کشنده است با تهیه کردن یک گاو صندوق اسلحه برای اینکه سلاح شما به دست آدم اشتباه نیفتد بسیار شما را یاری میکند.

گاوصندوق اسلحه

از یک درب امنیتی یا ضد سرقت استفاده کنید

درب های امنیتی یا ضد سرقت انواع متفاوتی دارد استیل ، چوبی و فایبرگلاس که هرکدام مزایای خاص خود را دارد باز کردن درب ضد سرقت بدون کلیدهای اصلی آن غیر ممکن است شکستن این درب ها زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و باید بگوییم اصلا کار ساده ای نیست.

درب ضد سرقت

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود