کاربرد گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق خرم برای سهولت و راحتی فروشندگانی که نیاز به این مدل از گاوصندوق دارند، دو مدل گاوصندوق طراحی نموده است.

  • گاوصندوق آسانسوری
  • گاوصندوق دو درب

خوب حالا می توانیم برای شناختن و کاربرد این دو مدل توضیحاتی ارائه نمائیم که برای مشتریانی که نیاز به گاوصندوق دارند قابل درک باشد تا با خیال راحت ومتناسب با نیاز خودشانانتخاب نمایند.

کاربرد گاوصندوق زیرویترینی دو درب

با توجه به اندازه ویترین مغازه و یا فروشگاه طراحی و ساخته می شود و به صورت دو درب می باشد که فروشندگان پس از اتمام کار اجناس پشت ویترین و ابزار مهم کارشان را در داخل گاوصندوق قرار داده و با طراحی رمز و قفل که به صورت دو مدل دیجیتال و دستی می باشد از محافظت اجناس خود مطمئن باشند.

کاربرد گاوصندوق دو درب

این مدل از گاوصندوق ها معمولا در فروشگاه ها کوچک و یا مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد گاوصندوق زیرویترینی آسانسوری

این مدل گاوصندوق بسیار مدرن می باشد زیرا تمام اتومات است.

مصرف کننده یکبار ویترین خود را می چیند و از آن به بعد دیگر کاری به ویترین ندارد، به این دلیل که این ویترین همان گاوصندوق زیرویترینی آسانسوری است که به شکل ویترین درآمده و شمافقط باید با یک دکمه گاوصندوقتان را تبدیل به ویترین و یا برعکس آن را انجام می دهید و با زدن قفل و رمز دیجیتال و یا دستی، امنیت اجناس خود را تضمین می بخشید.

کاربرد گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق زیرویترینی آسانسوری معمولا در فروشگاه های بزرگ و یا طلا فروشی و جواهر فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد گاوصندوق زیرویترینی شرکت خرم

حال ما علت اینکه چرا این مدل از گاوصندوق شرکت خرم را به شما معرفی می کنیم، این است که در مرحله اول شرکت خرم با توجه به ابعاد مغازه و فروشگاه شما اول اندازه گیری می کند و با کیفیتی که خود شما مشتریان آن را انتخاب می کنید، شرکت خرم برای شما آماده، نصب و راه اندازی می نماید.

در مرحله دوم شرکت خرم با توجه به تجربه کاری که این سالها به دست آورده، بهترین پشتیبان برای شما مشتریان عزیز هم در قیمت و هزینه و هم کیفیت گاوصندوق زیرویترینی که شما به آن نیاز داریدهمراهی می نماید.

 پس در نتیجه شرکت خرم محصولات با کیفیت و با پیاده سازی اصولی که دارد، گاوصندق زیرویترینی را طراحی میکند که امنیت و آرامش خاطر شمارا تامین و تضمین می نماید.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود