گاوصندوق اسلحه

گاوصندوق اسلحه همانطور که از اسمش پیداست برای کسانی مناسب است که در منزل یا محل کار خود اسلحه نگه داری میکنند.

مروری بر قوانین اسلحه در ایران

در کشور عزیزمان ایران عقیده بر این است که هرچقدر استفاده از اسلحه و مواد منفجره کمتر باشد طبیعتا آمار جرم هایی که با استفاده از اسلحه انجام میشود نیز کاهش میابد به همین دلیل خرید ، فروش ، حمل و نگهداری اسلحه ممنوع میباشد اما برخی از افراد به دلیل داشتن سمتی خاص و یا شغلشان ناچار به نگهداری از سلاح هستند یا کسانی که از اسلحه شکاری استفاده میکنند که همگی ایشان قطعا مجوز حمل سلاح دارند.

نیاز گاوصندوق مخصوص اسلحه

حال اگر شما به فکر خرید سلاح هستید باید به این نکته اشاره کنیم که اسلحه وسیله ای مرگبار بوده و استفاده از آن بسیار خطرناک است پس قبل از تهیه کردن اسلحه به فکر خرید گاوصندوق اسلحه باشید.

شما برای نگه داری اسلحه باید تدابیری داشته باشید احتمال دارد دزدی از منزل شما سرقت کند یا در خانه کودکی دارید که میخواهید اسلحه خود را دور از دسترس او قرار دهید و یا شاید در بروز اتفاقی منزل شما دچار آتش سوزی شود پس مسلما اسلحه را نباید داخل کمد نگه داری کنید پس پیشنهاد ما به شما خرید یک گاوصندوق اسلحه است ، البته در کشورمان گاو صندوق اسلحه خیلی رایج نیست ولی مخاطبان خاص خودش را دارد.

گاوصندوق اسلحه

ویژگی های گاوصندوق اسلحه

گاو صندوق مقاوم در برابر آتش

گاو صندوق اسلحه مانند تمامی گاوصندوق ها باید نسوز بوده تا بتواند در مقابل آتش سوزی مقاومت کند.

گاوصندوق ضد آب

ضد آب بودن این محصول یکی از لزومات یک گاوصندوق ایمن است.

گاوصندوق مقاوم در مقابل ضربه

مقاومت در برابر ضربه یکی از عامل هایی است که مخاطب باید از آن اطمینان حاصل کند تا کسی نتواند با آسیب زدن(دریل ، استفاده از مته ، دستگاه فرز) به گاوصندوق ، به اسلحه شما دسترسی پیدا کند.

گاوصندوق ضد سرقت

بعضی از گاوصندوق ها به دلیل حجم کوچکی که دارند(مناسب برای کلت های کمری) شما را به این فکر فرو میبرند که به راحتی قابل حمل هستند و به سرقت میروند اما در گاوصندوق ها پیچ هایی تعبیه شده که آن را به دیوار یا زمین پیچ کرده و دسترسی به این پیچ ها فقط در صورت باز شدن درب گاوصندوق است.

ظرفیت گاوصندوق نکته مهمی است که مخاطب نباید فراموش کند این موضوع مشخص میکند که شما چه تعداد اسلحه را میخواهید در گاوصندوق نگهداری کنید.

ظرفیت گاوصندوق اسلحه

برای تشخیص ظرفیت گاوصندوق با چک کردن مشخصات گاوصندوق به یک سری اعداد برخورد میکنید مانند زیر
Gun capacity : 12-19-31 +2
این اعداد مشخص کننده ظرفیت گاوصندوق شماست دو عدد اول مشخص کننده تعداد سلاح ها در چپ و راست گاوصندوق است و عدد سوم مشخص کننده ظرفیت کل گاوصندوق به شمار میرود ، اما عدد آخر نشان دهنده تعداد اسلحه هایی است که شما در قسمت درب گاوصندوق نگه داری میکنید.

گاوصندوق اسلحه

سفارش گاوصندوق اسلحه به شرکت خرم

شرکت خرم با یک قرن تجربه در زمینه صنایع فلزی و گاوصندوق با ارائه بهترین کیفیت و خدمات پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی میباشد.
گاوصندوق اسلحه در شرکت خرم با دو ارتفاع 120 و 145 سانتی متر که عموما برای اسلحه های شکاری ساخته شده را اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده تا در حفاظت و امنیت شما سهیم باشد.

همچنین میتوانید گاوصندوق اسلحه خود را به صورت سفارشی و با امکانات، سلیقه و نیازهای خودتان به شرکت خرم بسپارید.

جهت سفارش با شرکت گاوصندوق سازی خرم در تماس باشید

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود