تفاوت گاوصندوق اداری با خانگی

خانه ها و دفاتر کار در زندگی شخصی بسیار باهم تفاوت دارند اما از لحاظ امنیتی در بعضی موارد به هم شبیه هستند ، جواهرات ، اسناد محرمانه و دستگاه های الکترونیکی اغلب در گاوصندوق ها نگهداری میشوند.

چه در منزل وچه در دفتر کار احتمال سرقت و آتش سوزی وجود دارد که میتواند باعث از بین رفتن اشیا با ارزش شود هر دو مورد نیاز به محافظت دارد اما راه حل این موضوع کاملا با یکدیگر متفاوت است ، ایمن نگه داشتن موارد با ارزش در دفتر کار مانند مناقصه ها ، پول قرار داد ها ویا دستگاه های الکترونیکی و داده های پشتیبان اغلب در گاو صندوق های اداری نگهداری میشوند.

در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی برای انتخاب گاوصندوق اداری و یا دفتر کار را باهم بررسی میکنیم.

گاوصندوق

مقدار محتوا

ارزش اجناسی که در گاوصندوق نگهداری میکنید مهم ترین عاملی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، شما نمیتوانید یک گاوصندوق خریداری کنید و هرچیزی که دارید را در آن قرار دهید ، اگر خانه و یا محل کار شما در مقابل سرقت بیمه شده باشد ، میتوانید هرچیزی ادعا کنید اما اگر این مقدار بیشتر از استاندارد ( Eurograde ) ممکن است ادعای شما کاملا رد شود.

استاندارد یوروگرید ( Eurograde ) بر اساس یک سری آزمایشات تعیین میشود که مقداری امن برای هر نوع وسیله به منظور نگهداری در گاوصندوق تعیین میکند.

مشاغلی که مستقیما با کالاهای ارزشمندی سر و کار دارند ممکن است نیاز به نگهداری با مقادیر بالاتر را داشته باشند اگر به دنبال یک گاوصندوق برای تجارت خود هستید باید از آن هایی که داراری یورو گرید بالا مانند 5یا 6 استفاده کنید و برای خانه خود نیز میتوانید از یورو گرید پایین بهره ببرید.

گاوصندوق

استفاده چند نفر از یک گاوصندوق

در برخی از تجارت ها نیاز است چند نفر از گاو صندوق استفاده کنند بنابر این احتمال وقوع سرقت بیشتر میشود و شما نیاز به رتبه امنیتی بالاتری دارید و در موارد اضطراری ممکن است حتی بیش از یک کلید نیاز داشته باشید اما در منزل احتمال استفاده چند کاربره پایین تر می آید و طبیعتا امنیت بالاتر است.

اما تجربه به ما نشان داده است که اغلب مشتری های گاوصندوق فکر میکنند برای انتخاب فقط باید قیمت و اندازه را در نظر بگیرند اما این نکته را در نظر بگیرید که محافظت از اموال یا اسناد در اولویت قرار دارد.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود