فروش گاوصندوق

فروش انواع گاوصندوق

فروش گاوصندوق برای محیط های مسکونی، اداری و تجاری و مراکز امنیتی از گذشته تا امروز تاثیر بسیار زیادی بر افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت اسناد و مدارک داشته است. تنوع بالا در انواع مختلف گاوصندوق هایی که توسط برندهای داخلی و خارجی ارائه شده و تفاوت هایی که در نوع قفل و سیستم رمزنگاری آنها وجود دارد، سوالات و ابهامات زیادی را در فرآیند خرید و فروش گاوصندوق بوجود آورده است. گروه خرم؛ تولیدکننده انواع گاوصندوق با بیش از یک قرن سابقه فعالیت، در ادامه به موارد مهمی که لازم است درباره فروش این تجهیزات امنیتی بدانید اشاره خواهد داشت.

فروش گاوصندوق

انواع گاوصندوق

صندوق های بسیار قدیمی به جای مانده از چندین قرن قبل نشان می دهند که گاوصندوق وسیله امنیتی جدیدی نمی باشد و انسان ها از گذشته تا امروز با کمک این تجهیزات سعی در پنهان سازی اسناد و مدارک و وسایل ارزشمند بوده اند. به همین دلیل تنوع بسیار زیادی در این وسایل وجود دارد و با کمی جستجو برای فروش گاوصندوق کاملا پی به این مساله خواهید برد. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند. بر اساس شکل ظاهری می توان گاوصندوق ها را به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

علاوه بر موارد فوق، گروه هایی که در فروش گاوصندوق فعالیت دارند، علاوه بر تفاوت های ظاهری اهمیت زیادی به نوع قفل به کار رفته در آنها می دهند. با توجه به نوع قفل و سیستم رمزنگاری به کار رفته برای این وسایل می توان آنها را به گروه های زیر تقسیم نمود:

  • گاوصندوق کلیدی
  • گاوصندوق با قفل مکانیکی
  • گاوصندوق با رمز دیجیتال
  • گاوصندوق هوشمند با رمز بیومتریک
  • گاوصندوق با قفل های ترکیبی

فروش گاوصندوق خرم

تفاوت انواع گاوصندوق

همان طور که اشاره شد، تنوع در این صندوق های امنیتی بسیار زیاد می باشد و لازم است برای اینکه بتوانید خرید و فروش گاوصندوق را به بهترین شکل انجام دهید، از تفاوت های آنها با هم مطلع باشید. به عنوان مثال در مقایسه گاوصندوق های خانگی و آسانسوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

گاوصندوق خانگی در ابعاد کوچک با وزن کم تولید میشوند و با نصب بر روی دیوار یا داخل کمد امنیت آنها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. در مقابل، گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی که برای محیط هایی مانند موزه و طلافروشی استفاده میشود، در واقع همان ویترین می باشد که در شرایط لزوم به طور کامل به پایین منتقل شده و درون محفظه ای بسیار مقاوم قرار خواهد گرفت. این گاوصندوق ها از نظر وزن چند برابر گاوصندوق های خانگی بوده و قیمت آنها نیز تفاوت زیادی با هم دارد.

از دیگر نمونه های بسیار رایج و پرطرفدار برای خرید و فروش گاوصندوق می توان به گاوصندوق های اداری اشاره نمود. این گاوصندوق ها به صورت چند طبقه طراحی شده و از نظر وزن نسبت به گاوصندوق های هتلی و خانگی سنگین تر و از نوه آسانسوری سبک تر می باشند. گاوصندوق های اداری به صورت چند طبقه بوده و با توجه به نوع مدارک و اندازه و ابعاد و تعداد آنها می توان گزینه های مناسبی را انتخاب نمود.

ویژگی مشترک در میان تمام انواع گاوصندوق، نوع قفلی می باشد که برای آنها به کار می رود. از تمام انواع قفل های کلیدی، مکانیکی، دیجیتال و بیومتریک می توان برای گاوصندوق های مختلف استفاده نمود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تنها مساله مهم در نوع قفل های به کار رفته برای این تجهیزات، تاثیری می باشد که بر قیمت آنها ایجاد می کند. به عنوان مثال، گاوصندوق هایی که دارای قفل های بیومتریک با قابلیت اسکن عنبیه چشم و اثر انگشت می باشند، بسیار گران تر از نمونه هایی خواهد بود که از قفل های مکانیکی استفاده می کنند.

طراحی هوشمند گاوصندوق

در فروش گاوصندوق با اصطلاح گاوصندوق های بیومتریک و هوشمند روبرو هستیم که جدیدترین نسل از این وسایل می باشند و از نظر قیمت نیز در سطح بالایی قرار دارند. اصلی ترین تفاوت این گاوصندوق ها با سایر گزینه ها، نوع قفلی می باشد که برای آنها در نظر گرفته شده است. قفل های هوشمند با اثرانگشت یا اسکن عنبیه چشم مالک قابل بازگشایی بوده و می توان گفت احتمال باز شدن آنها توسط سایر افراد صفر خواهد بود. علاوه بر هوشمند بودن قفل به کار رفته در این گاوصندوق ها، بدنه آنها نیز کاملا ضد انفجار و ضربه بوده و در برابر آتش سوزی مقاوم می باشند.

فروش گاوصندوق

خرید و فروش گاوصندوق

برای خرید و فروش گاوصندوق در مرحله اول باید بتوانید ویژگی های هر یک از این وسایل را به طور کامل بررسی کنید. به عبارت دیگر، فروشنده باید بتوانید تمام جزئیات فنی و ساختاری گاوصندوق را ارائه دهد و خریدار مقایسه صحیحی در میان آنها داشته باشد. علاوه براین، لازم است به منظور فراهم شدن امکان خرید آسان و بدون محدودیت در مکان جغرافیایی، فروش اینترنتی گاوصندوق توسط ارائه دهندگان این تجهیزات ارائه گردد. با این امکان می توان در یک نگاه گزینه های مختلف را با هم مقایسه نمود و در نهایت بهترین و متناسب ترین گاوصندوق را با توجه به شرایط محیط مورد نظر و میزان بودجه انتخاب و خریداری نمود.

مراحل فروش گاوصندوق

با توجه به موارد فوق می توان مراحل فروش گاوصندوق را به صورت زیر بیان نمود:

  • ارائه جزئیات کامل از ویژگی های گاوصندوق ها از قبیل نوع قفل و سیستم رمزنگاری و شکل و طرح کلی آنها توسط فروشنده به همراه تصویر و قیمت
  • مقایسه گزینه های مختلف توسط خریدار و انتخاب بهترین گاوصندوق
  • فروش گاوصندوق و ارائه آموزش کامل برای نحوه تعیین رمز، باز کردن قفل، تغییر رمز، نگهداری و جا به جایی گاوصندوق توسط فروشنده و رفع ابهاماتی که ممکن است برای مالک وجود داشته باشد
  • حمل و جا به جایی و نصب آن در محل مورد نظر (مخصوصا در گاوصندوق های خانگی و آسانسوری)
  • ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی

گروه تولیدی خرم یکی از بزرگترین برندهای فعال در حوزه طراحی و ساخت گاوصندوق می باشد که در عرصه فروش اینترنتی انواع گاوصندوق نیز فعالیت دارد. برای اطلاع از ویژگی های هر یک از محصولات این برند می توانید با کارشناسان گروه خرم در ارتباط باشید.

 

 

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود