تعمیرات گاوصندوق

چند نکته درباره تعمیرات گاوصندوق

تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد. این خدمات از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط گروه های حرفه ای و تولیدکننده گاوصندوق می باشند که عدم توجه به استانداردها در نهایت منجر به خسارت های جبران ناپذیر خواهد شد. گاوصندوق خرم؛ تولید کننده انواع گاوصندوق در ایران، در ادامه چند نکته مهم در تعمیرات گاوصندوق را ارائه خواهد داد.

بازکردن قفل گاوصندوق

یکی از بزرگترین محدودیت ها و معضلاتی که در گاوصندوق های دیجیتال و مکانیکی وجود دارد، فراموشی رمز عبور توسط مالک می باشد که با روی کار آمدن قفل های بیومتریک تا حد زیادی بر این مشکلات غلبه شده است. به دلایل مختلف مانند گم شدن کلید یا فراموشی رمز نیاز باشد تا قفل گاوصندوق توسط افراد متخصص و کاملا حرفه ای باز شود. مسئله بسیار مهم اینکه گروه هایی که خدمات تعمیرات گاوصندوق را ارائه می دهند، باید به گونه ای باز کردن قفل را انجام دهند که آسیبی به آن وارد نشود. در غیر این صورت گاوصندوق کارایی خود را از دست می دهد و در نهایت خسارت مادی زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانیم :گاوصندوق اثرانگشتی

جا به جایی گاوصندوق

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط گروه های فعال در حوزه تعمیرات گاوصندوق می توان به جا به جایی و حمل آنها اشاره نمود. حمل و جا به جایی گاوصندوق به دلیل وزن سنگین این وسایل و ابعاد و اندازه بزرگ اغلب آنها نیاز به تجهیزات و تخصص دارد. در حمل گاوصندوق لازم است چند مسئله مهم مد نظر قرار گیرد که برخی از آنها عبارتند از:

نوع گاوصندوق

گاوصندوق ها علاوه بر تفاوت هایی که از نظر قفل و سیستم رمزنگاری دارند، بر اساس شکل ظاهری نیز کاملا با هم متفاوت می باشند. به عنوان مثال، گاوصندوق خانگی اغلب سبک وزن و یک طبقه می باشند و در مقابل، گاوصندوق های اداری بزرگ و چند طبقه می باشند. گاوصندوق های آسانسوری نیز ظاهری کاملا متفاوت داشته و حمل و جا به جایی آنها نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. لذا ابتدا باید نوع و شکل ظاهری گاوصندوق بررسی شود و بر همین اساس تجهیزات مورد نیاز تهیه گردد.

وزن گاوصندوق

گاوصندوق ها با توجه به اندازه و ابعادشان دارای وزن های متفاوتی می باشند. به عنوان مثال، گاوصندوق هتلی بسیار سبک وزن می باشد و در اغلب مواقع بدون نیاز به تجهیزات جانبی و با دست می توان آنها را جا به جا کرد. این درحالیست که تیم های تعمیرات گاوصندوق برای حمل و جا به جایی برخی از گاوصندوق ها علاوه بر تجهیزات و چرخ های مخصوص، از چندین کارگر با توانایی جسمی بالا نیز استفاده می کنند. این کاملا طبیعی است که هر چه وزن گاوصندوق بیشتر باشد، به همان نسبت به تعداد کارگر و تجهیزات جانبی بیشتری نیاز خواهد بود.

محل انتقال گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق های سنگین زمانی می تواند بسیار سخت باشد که لازم باشد از تعداد زیاد پله بالا بروید. در این شرایط برای گاوصندوق های سنگین حتما باید از تجهیزات و چرخ های مخصوص استفاده شود تا نه به سلامت جسمی افراد آسیب وارد شود و نه احتمال سقوط گاوصندوق وجود داشته باشد. علاوه براین، جا به جایی برخی از گاوصندوق ها مانند زیرویترینی به دلیل عرض کم درب ورودی مغازه ها و وزن سنگین گاوصندوق بسیار سخت بوده و بدون تخصص و مهارت نمی توان به درستی از عهده انجام دادن این کار برآمد.

 

تعمیرات انواع گاوصندوق نسوز

تفاوتی ندارد که چه مدل و طرحی از گاوصندوق را در منزل یا محل کار نگهداری می کنید، در هر صورت با بروز هر نوع خرابی لازم است در اولین فرصت برای تعمیر آن اقدام شود. عدم توجه به این مسئله می تواند مشکلات متعددی از قبیل امکان باز شدن قفل توسط افراد سارق را به همراه دارد. در تعمیرات انواع گاوصندوق نسوز لازم است به چند نکته مهم توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

 

تعمیرات گاوصندوق توسط تیم های حرفه ای

تخصص و مهارت اولین و مهم ترین ویژگی می باشد که تیم تعمیرات گاوصندوق نسوز باید دارا باشد. آشنایی با ساختار و جزئیات به کار رفته در طراحی گاوصندوق و همچنین برخورداری از مهارت کافی برای تعمیر و تعویض قفل باعث میشود تا خروجی این کار نتیجه مطلوبی داشته باشد. یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه، تعمیر گاوصندوق توسط سازنده اصلی این وسایل می باشد، چون با تمام جزئیات آنها و نحوه رفع مشکلات بوجود آمده آشنا بوده و در کمترین زمان بهترین نتیجه را ارائه می دهند.

 

بیشتر بخوانیم :صندوق امانات

تعمیر گاوصندق توسط افرد قابل اعتماد

گاوصندوق یکی از مهم ترین وسایل امنیتی در محیط های مسکونی و تجاری و اداری می باشد که برای نگهداری از وسایل و مدارک ارزشمند استفاده میشود. لذا امنیت حرف اول را برای آنها می زند و به همین دلیل نمی توان تعمیرات گاوصندوق ها را به افراد غیر قابل اعتماد سپرد. توجه داشته باشید که تعنیر این وسایل در برخی از مواقع به معنای تعمویض و تعمیر قفل می باشد که انجام دادن و ممکن است افراد یا تیم های غیر قابل اعتماد با این امکان براحتی با نحوه باز کردن گاوصندوق آشنا شوند. به همین دلیل بهتر است این کار را تنها به تیم های حرفه ای و قابل اعتماد بسپارید تا نتیجه مطلوبی را دریافت نمایید.

 

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق زیر مجموعه ای از تعمیرات گاوصندوق ها می باشد که به روش های مختلف و با توجه به نوع قفل انجام میشود. برای بازگشایی قفل گاوصندوق از تجهیزاتی مانند دریل دو وضعیته می توان استفاده نمود که بسیار گران قیمت است. علاوه براین، می توان از سایر تجهیزات مانند کلید چند محور نیز استفاده نمود که به دلیل قیمت بالا تنها تعداد اندکی از تیم های تعمیرات گاوصندوق از آن استفاده می کنند.

گروه گاوصندوق خرم با توجه به تجربه کاری بسیار بالا و بیش از یک قرن آن، برای تمام محصولات خود امکان تعمیرات، حمل و جا به جایی و بازگشایی را ارائه می دهد. این خدمات توسط افراد متخصص و حرفه ای با تجربه بالا و قابل اعتماد انجام شده و امنیت این تجهیزات را کاملا حفظ می کنند. برای برقراری ارتباط با گروه خرم می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود