گاو صندوق ارزان قیمت

در این مقاله سعیمان بر این است که درباره انواع گاوصندوق ارزان قیمت برای استفاده شخصی و مصارف خانگی اطلاعاتی در اختیار شما کاربران گرامی بگذاریم.

برای استفاده از گاوصندوق باید ملاک هایی را در نظر بگیرید که صد در صد در قیمت گاوصندوق شما تاثیر گذار است ، گاوصندوق ها انواع مختلفی دارند زیرا برای بعضی افراد امنیت مهم است ، برای برخی دیگر نسوز بودن و برای بعضی افراد هر دو مورد نیاز است ، پس قبل از انتخاب بر اساس قیمت باید ویژگی های یک گاوصندوق مناسب را بررسی کنیم.

ویژگی های گاوصندوق ارزان قیمت

در پایین تر دو ویژگی گاوصندوق برای استفاده شخصی در منزل که در بین مردم رایج تر است را بازگو می کنیم ، گاوصندوق ها عموما برای نگه داری از اسناد ، جواهرات ، پول و ... استفاده می شود ، برای طبقه بندی به این دو ویژگی می پردازیم.

قابلیت ضد حریق یا نسوز بودن

یکی از اهداف اصلی برای خرید گاوصندوق ، نسوز بودن آن است ، ممکن است بخواهید از اسناد اداری مانند سهام ، اوراق بها دار ، سفته ، دسته چک یا پول نقد خود محافظت کنید ، علاوه بر این ممکن است بخواهید از هویت خود ویا از برخی عکس های غیر قابل جبران خانوادگی در برابر آتش سوزی در خانه محافظت کنید.

 

باید بگوییم که هیچ گاوصندوقی ضد حریق نیست ، اما سطح محافظت برخی از آن ها بیشتر از بقیه است ، کاغذ ها حدودا در دمای 350 درجه فارنهایت خراب می شود و بیشتر آتش سوزی خانه ها بالای 1000 درجه گرما تولید می کند با این حال اکثر آتش سوزی ها مدت طولانی در بالاترین سطح گرمای خود باقی نمی مانند ، بنابراین نسوز بودن گاوصندوق ها برای مدتی محدود است.

گاوصندوق امنیتی

این گاوصندوق ها به منظور ایجاد امنیت ساخته شده اند اکثر این گاوصندوق ها تا حدی در برابر آتش سوزی مقاوم هستند ، اما بیشتر افراد نگران این هستند که چه مدت می توانند در مقابل ورود اجباری مقاومت کنند ، برخی از گاوصندوق های امنیتی با مکانیسم های قفل چندگانه همراه هستند و یا قفل ها را خراب می کنند که در هنگام تلاش یک سارق برای ورود ، فعال می شوند. برخی از گاوصندوق های امنیتی حتی به سیستم امنیتی منزل وصل شده اند و می توانند در صورت تلاش ورود غیرمجاز به پلیس اطلاع می دهند.

گاوصندوق

در پایان برای خرید یک گاوصندوق ارزان قیمت اول تحقیقات خود را انجام دهید و یا می توانید با مشاورین تخصصی گاوصندوق خرم تماس بگیرید تا درباره مدل ها با وزن بیشتر یا در مورد جنبه های بیمه گاوصندوق شما صحبت کرده و بتوانیم شما کاربران گرامی را در خرید یک گاوصندوق ارزان قیمت درست راهنمایی کنیم.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود