خرید گاوصندوق خرم

خرید گاوصندوق خانگی و اداری و سایر مدل ها یکی از ملزومات امنیتی برای افرادیست که قصد دارند مدارک مهم و اشیای قیمتی را به شیوه ای کاملا امن نگهداری کنند. با توجه به تنوع بسیار بالا در گاوصندوق ها و تفاوت هایی که در اندازه و ابعاد و همچنین مکانیزم به کار رفته در قفل های آنها، لازم است در خرید این وسایل به موارد متعددی توجه شود. گاوصندوق باید از اموال شما در برابر سیل و زلزله، آتش سوزی و همه بلایای غیر مترقبه جلوگیری کند. که صندوق های خانگی خرم می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. گاوصندوق خرم؛ تولید کننده برتر گاوصندوق در ایران، در ادامه به معرفی چند نکته مهم و ضروری برای خرید این وسایل امنیتی پرداخته و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را ارائه می دهد. 

خرید گاوصندوق

انواع گاوصندوق

از گذشته تا امروز انسان ها در تلاش بوده اند تا وسایل قیمتی و ارزشمند خود را برای جلوگیری از سرقت و همچنین در امان بودن از اتفاقاتی مانند سیل و زلزله و آتش سوزی حفظ کنند. به همین دلیل انواع مختلفی از گاوصندوق ها طراحی شده و به مرور تغییرات زیادی در آنها ایجاد شده است. به طوریکه می توان بر اساس کاربری آنها را به گروه های مختلفی از قبیل موارد زیر تقسیم بندی نمود:

  • گاوصندوق خانگی
  • گاوصندوق اداری چند طبقه
  • گاوصندوق آسانسوری و زیرویترینی
  • گاوصندوق هتلی

علاوه بر تفاوت هایی که در اندازه و ابعاد این دسته بندی وجود دارد، از نظر نوع قفل گاوصندوق و مکانیزم باز و بسته شدن آنها و همچنین طرح کلی نیز متفاوت می باشند. به عنوان مثال، با خرید گاوصندوق آسانسوری در واقع مغازه های طلافروشی یک ویترین امنیتی خریداری می کنند که در هر ساعت از شبانه روز کافیست یک دکمه را بزنند تا تمام ویترین به طور کامل در محفظه ای مقاوم قرار گیرد.

 

معیارهای مهم در خرید گاوصندوق

برای خرید گاوصندوق اداری یا خانگی و سایر نمونه ها، لازم است به چند فاکتور مهم توجه شود تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید:

جنس گاوصندوق

آلیاژ و متریال به کار رفته برای ساخت دیواره های بیرونی و داخلی گاوصندوق ها تاثیر بسیار زیادی بر میزان مقاومت آنها در برابر ضربه، آتش سوزی و سیل و زلزله و انفجار دارد. به همین دلیل باید گزینه هایی را انتخاب نمایید که دارای بدنه فولادی بوده و دیوارهای داخلی آن نیز از بهترین و مقاوم ترین مواد تولید شده باشند.

سایز و ابعاد گاوصندوق

با توجه به تعداد مدارک و لوازم قیمتی که قصد دارید در گاوصندوق نگهداری کنید، باید بتوانید گزینه های مناسبی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال، خرید گاوصندوق کوچک برای محیط های اداری که تعداد اسناد و مدارک در آنها بسیار زیاد بوده و ممکن است به مرور نیز افزایش پیدا کنند، گزینه مناسبی نخواهد بود. در مقابل، پرداخت هزینه زیاد برای خرید گاوصندوق لوکس و لاکچری با اندازه و ابعاد بزرگ برای محیط هایی مانند هتل ها کاملا اشتباه است. نکته مهم دیگر اینکه، سعی کنید در خرید این قبیل تجهیزات امنیتی آینده نگر باشید، یعنی تنها به تعداد مدارک حال حاضر توجه نداشته باشید، بلکه اندازه و ابعاد گاوصندوق را کمی بزرگتر از مقدار مورد نیاز فعلی انتخاب کنید. علاوه براین، با انتخاب گاوصندوق های چند طبقه می توانید نظم بهتری را در داخل آنها ایجاد نمایید.

سیستم رمزنگاری گاوصندوق

نحوه رمزنگاری و باز شدن درب گاوصندوق ها از دیگر موارد مهمی هستند که باید مد نظر داشت و ارتباط مستقیم با میزان امنیت آنها دارند. به عنوان مثال، نسل های قدیمی تر گاوصندوق ها با کلید باز میشوند که از نظر قیمت نیز در سطح ارزانی قرار گرفته اند، در مقابل با انتخاب گاوصندوق های دارای قفل های بیومتریک می توانید احتمال باز شدن درب آنها را توسط افراد غریبه به صفر رساند.

 

خرید گاوصندوق خرم سیف

نمونه ای ویژه از گاوصندوق ایمن

یک گاوصندوق نسوز نه تنها باید انفجارهای بزرگ و مهیب را متحمل شود بلکه بایستی در برابر حرارت سهمگین آتش حداقل یک ساعت مقاوت داشته باشد. همچنین در برابر منکسر شدن، ضربات و اهرم مقاوم باشد و از بدنه ای مقاوم برخوردار باشد تا قابل سوراخ شدن نباشد. اصل مهم دیگر برای داشتن یک گاوصندوق ایمن داشتن سیستم های ایمنی پیشرفته مانند آژیر خطر و بازدارنده های الکترونیکی باشد. گاوصندوق خوب باید در صورتی که کم وزن و پرتابل است حتما قابل نصب بر روی زمین یا دیوار باشد و همچینین برای خاطر جمعی بیشتر دارای قفل های ترکیبی باشد و انواع رمز (اثر انگشت، کد و کلید) برای قفل شدن و سیستم اخطار اتمام باتری باشد و داشتن ظاهر درخور و محتوای کلاسه بندی شده باشد و قطعا باید بتواند سلایق همه نیاز ها را برآورده سازد.
احتمالا موضوع بعدی که به ذهنتان می رسد، این است که با این ویژگی ها قیمت آن هم متناسب با این امکانات بالا می رود اما شرکت صندوق نسوز خرم اینجاست تا علاوه بر ضمانت تمامی این موارد، بهاء متناسب و مقرون به صرفه را به شما ارائه کند، پس با خیالی آسوده با متخصصان فروش شرکت خرم تماس بگیرید و از راهنمایی آنان برای یک خرید به صرفه و مطمئن بهره مند شوید.

 

چرا گاوصندوق خرم ؟

شرکت صنایع فلزی خرّم با بیش از یک قرن تجربه در تولید انواع صندوق نسوز سفارشی و درب های ایمنی ضد حریق و درب ضد انفجار و با بهره گیری از متخصصان این حوزه برآورده شدن نیازهای شما برای آسودگی خاطر از حفاظت اموال و اشیاء گران بهایتان را تضمین می نماید. گاوصندوق خرم در طول یک قرن امتحان خود را در برابر سرقت، حریق و خطرات دیگر پس داده است و قابل اعتماد ترین محصولات را برای هموطنان خود فراهم نموده است. پشتیبانی همه جانبه مشتریان از اهداف بنیادین بنیانگزاران این شرکت بوده است و همیشه آماده ارائه بهترین راهکارهای امنیتی برای شما گرامیان است. 

گاوصندوق خرم، آرامش فردا

در حال حاظر به فکر راه چاره باشید، زیرا همه از فردای خود بی خبرند. حال که همه چیز روبه راه است شما با کمترین زمان و هزینه می توانید از اتفاقات تلخ و خساراتی که امکان دارد رخ بدهد پیشگیری نمایید که البته این هزینه در مقابل هزینه ای که بعدها باید برای جبران آن کنید قطعا خیلی اندک است.
آسایش فکری و ذهنی دارایی ارزشمندی است که گاوصندوق خرم آن را برای شما ضمانت می کند.

گاوصندوق خانگی خرم

آیا فقط باید کسبه ها و ادارات برای حفظ اموال و مدارک خود از گاوصندوق استفاده کنند؟ قطعا نه، حتی بیشتر متخصصان و تولید کنندگان این محصول، راه کار می دهند که بهتر است در هر خانه یک گاوصندوق باشد. به چه دلیل؟ همانطور که در بالا اشاره کردیم یک گاوصندوق خوب می تواند از دارایی شما در برابر سیل و زلزله، طوفان، آتش سوزی جلوگیری کند و سرمایه شما را دربرابر این حوادث ایمن نماید.

خرید گاوصندوق

 

خرید گاوصندوق اثرانگشتی

یکی از ابهامات و سالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد این است که خرید گاوصندوق اثرانگشتی با توجه به قیمت گران آن گزینه مناسبی می باشد یا خیر؟ پاسخ این است که، با توجه به امنیت بسیار بالای گاوصندوق اثرانگشتی و احتمال صفر در باز شدن قفل آنها در حین سرقت، لذا می توان گفت انتخاب این قبیل گاوصندوق ها یکی از بهترین گزینه ها نه تنها برای محیط های مسکونی، بلکه برای ادارات و سازمان ها به شمار می رود. برای کاهش قیمت این قبیل گاوصندق ها می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که دارای اندازه و ابعاد کوچکتری هستند و نباید از میزان مقاومت آنها غافل شوید

خرید گاوصندوق دیجیتال

خرید گاوصندوق های دیجیتال با توجه به نوع سیستم رمزنگاری آنها و امنیت بالایی که ارائه می دهند، یکی از گزینه های مناسب برای محیط های مختلف می باشد. استفاده از قفل های بیومتریک که با اسکن چشم و اثرانگشت فعالیت دارند، به عنوان یک انتخاب لاکچری و لوکس نیز به شمار می رود و در منازل نیز کاربرد زیادی دارند. از مهم ترین مزایای این انتخاب، سرعت بالا در باز شدن رمز توسط مالک و عدم نگرانی بابت فراموش کردن رمزهای عددی می باشد. علاوه براین، این گروه از گاوصندوق ها دارای تنوع زیادی بوده و در اندازه و ابعاد مختلف تولید میشوند.

خرید گاوصندوق ارزان

برای خرید گاوصندوق ارزان لازم است بدانید که به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت ارزان آنها کنید. بلکه می توانید با کمی مقایسه نرخ ها در مدل های مختلف این وسایل و همچنین انتخاب گزینه هایی با اندازه های کوچکتر و تعداد طبقات کمتر، موارد مناسبی را انتخاب کنید. توجه به نوع قفل و داخلی یا خارجی بودن برند تولید کننده قفل و گاوصندوق نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت آنها داشته باشد. این مسئله مخصوصا در حال حاضر که نوسان زیادی در قیمت ارز وجود دارد، اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه نمونه های تولید شده در صنعت گاوصندوق ایران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و تنوع در میان محصولات آنها نیز زیاد بوده و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار می باشند.

 

خرید چه نوع گاوصندوق برای من مناسب تر است؟

باید دید که اول با کدام مدل از گاوصندوق خرم راحتید. گاوصندوق خانگی خرم انواع گوناگونی دارد شامل گاوصندوق دولوکس، گاوصندوق دیجیتالی، گاوصندوق دژ و همچینین گاوصندوقهای ترکیبی که از چند نوع کاربری استفاده می کند، میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای انتخاب بهتر پیشنهاد میکنیم با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. تلفن های سایت همیشه آماده راهنمایی شما مشتریان گرامی می باشد.
گاوصندوق خرم با یک راه عالی جلوی سرقت خود را گرفته است، شما با کمک جاهایی که در درون گاوصندوق محیا شده می توانید صندوق را به زمین پیچ کنید تا نتوان آن را حمل کرد و امنیت آن را چند برابر می کند، در نتیجه می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای افرادی باشد که می خواهند در خانه خود برای آرامش و آسایش بیشتر یک گاو صندوق خرم تهیه نمایند و تمامی اسناد و مدارک و اشیا قیمتی خود را به آن بسپارند.

مقالات دیگر
1399/06/08 | 11:47
گاوصندوق چیست
جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشود اصطلاحا گاوصندوق گفته میشود
1399/06/07 | 12:18
همه چیز درباره گاوصندوق خانگی
گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد
1399/05/28 | 05:43
فروش گاوصندوق
. گاوصندوق ها را می توان بر اساس دو ویژگی مهم تقسیم بندی نمود که عبارتند از طرح و شکل ظاهری و سیستم رمزنگاری و قفل به کار رفته در آنها، که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند
1399/05/26 | 03:11
تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات از قبیل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد
1399/05/21 | 11:13
گاوصندوق رمزدار
گاوصندوق رمزدار از نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها در واقع میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.
1399/05/21 | 10:49
گاوصندوق آسانسوری
گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی یکی از کاربردی ترین نمونه تجهیزات امنیتی می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگ می باشند، دارای بدنه نسوز بوده و به دلیل بهره مندی از رمزهای بسیار قوی الکترونیکی و سنسورهای حساس به اثرانگشت، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود